Onze Partners

Famous

FAMOUS is België’s grootste onafhankelijke reclamebureau dat 15 jaar geleden werd opgericht door Marc Fauconnier en Luc Libens. Net als heel wat andere jonge ondernemers zijn zij gestart met een minimum aan middelen. Het grootste kapitaal waar zij toen over beschikten was een sterk, creatief en weldoordacht idee. En net zoals toen staan creativiteit en innovatie vandaag nog steeds centraal bij FAMOUS. Want, een sterk idee is een noodzakelijke voorwaarde voor succes, of het nu gaat om een reclamecampagne of het businessidee waar jonge ondernemers mee aan de slag gaan. Reclamebureau FAMOUS werkt over mediagrenzen heen en biedt klanten een mix van reclame, CRM en PR. Zowel online als offline. Het bureau staat in voor campagnes van onder meer Bacardi-Martini, De Lijn, BOIC, De Morgen, Electrabel, Croky, Hyundai, ABInbev, SITA en Vandemoortele. FAMOUS heeft 75 medewerkers in dienst. Meer info? www.famous.be.
Volg FAMOUS FAMOUS op Twitter.

Fondation Entreprendre

Het was het model van het Franse « Fondation Entreprendre »  dat de stichters van Pulse Foundation inspireerden. Op dit moment heeft « Fondation Entreprendre » een zetel in de raad van bestuur van Pulse Foundation : de twee stichtingen evolueren samen verder. Opgericht in 2008 door André Mulliez en erkend als stichting van openbaar nut in 2011, « Fondation Entreprendre » steunt organisaties van bedrijfsleiders die, door hun liefdadigheidsinitiatieven aan de jongeren zin geven om te ondernemen. Om ze voor te bereiden tot het beroep als bedrijfsleider, begeleiden ze de oprichters en overnemers van bedrijven en steunen ze hun ontwikkeling.

Bank Degroof Foundation

In Juni 2010 heeft Bank Degroof Foundation de oprichting van Pulse Foundation opgestart. Nadien heeft ze dan de uitvoering ervan gecoördineerd: Marktonderzoek door McKinsey & Company, onderzoek tot financiering bij ondernemers en grote ondernemersfamilies, en de creatie van de juridische structuur. Met het oog op een lange termijn partnerschap blijft Bank Degroof Foundation de Pulse Foundation ondersteunen, voornamelijk via strategisch advies en netwerken.

Bank Degroof Foundation, een stichting dat in 2008 door Bank Degroof werd opgericht, om de impact van haar sponsorbeleid te maximaliseren en om te proberen om op middellange termijn een reactie te bieden aan bepaalde maatschappelijke problemen. Ondernemerschap en onderwijs zijn twee pijlers waar de stichting het grootste deel van haar inspanningen op concentreert, dit om de toegang tot werkgelegenheid te bevorderen en meer te kunnen bijdragen aan de welvaart.  

Reacties zijn gesloten.